Sunday 6 January 2013

PENGENALAN...

Salam dan selamat sejahtera buat semua pembaca..


              Penglibatan aku dalam dunia bermotosikal semenjak 2008.FZ150i adalah “kuda” ku yang pertama dan masih lagi setia bersama ku sehingga kini..Dunia Overlander ku bermula dari 1 jelajah negeri..sejak itu sedikit demi sedikit semakin jauh aku menjelajah…Tiba masanya aku menulis dan berkongsi serba sedikit ilmu dan pengalaman aku lalui yang masih hijau dalam dunia jelajah jarak jauh ini…ikutilah kisah perjalanan ku semoga sedikit sebanyak dapat memberi manfaat buat semua pembaca tak kira usia,jantina,penunggang motor “sejati” atau tak dan sebagainya…
























PERINGATAN:TATABAHASA DAN TULISAN DI DALAM BLOG PERJALANAN INI MENGGUNAKAN TATABAHASA YANG TIDAK BOLEH DI GUNAKAN DI DALAM MANA-MANA PEPERIKSAAN YANG DI ANJURKAN OLEH JABATAN PELAJARAN MALAYSIA.

3 comments:

  1. hebat..teruskan mengembara

    ReplyDelete
  2. nanti aku nak belajau route 3 Nations ni dgn kau - pyan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you...thank you...teruskan mengikuti.. :-)

      Delete